Sewa Jeep Percutian Bromo Sunrise Tour

Sewa Jeep Percutian Bromo Sunrise Tour

Sewa Jeep Peercutian Bromo Sunrise Tour

Sewa Jeep Pelancongan Bromo Sunrise Midnight

Sewan Jeep Percutian Bromo Sunrise Midnight, Sewa Jeep yang murah dan menjimatkan di Bromo adalah pengangkutan jip khas untuk pelancongan Bromo. Sekiranya anda bercuti di Bromo, mutlak mutlak jika anda tidak menggunakan jip atau perkhidmatan sewa Hardtop, kerana kawasan yang dilalui sangat luas, dengan menggunakan armada Bromo Jeep anda akan menikmati sensasi sendiri ketika melewati laut pasir dan juga mendaki gunung dengklek. lihat matahari terbit (matahari terbit). Trans Probolinggo adalah perkhidmatan sewa untuk semua jenis kereta dan semua jurusan.

Gunung Bromo adalah salah satu gunung yang paling indah di dunia. Gunung, yang terletak di Jawa Timur, adalah ikon belle dan ikon pariwisata Indonesia. Bukan sahaja pelancong domestik yang melawat kawasan Bromo, tetapi juga ramai pelancong asing yang berkumpul di sini. Untuk menikmati keindahan pelancongan Gunung Bromo, kami menyediakan pengangkutan Bromo Jeep sehingga anda dapat mengunjungi tempat-tempat terbaik di kawasan Bromo

*Lihat untuk artikel terkait : pelancongan sewa kereta murah di Gunung Bromo

pelancongan sewa Jeep murah di Gunung Bromo Sunrise

Mungkin bagi anda yang ingin bercuti dan memerlukan Perkhidmatan Pengangkutan Sewa untuk Elf Shot Baru, Bas Mini, Elf Long Sise (Jet Bus Baru), Avanza, Xenia, Inova, Pregio dan lain-lain, sila sertai kami. Mengenai harga sewa mobil di Probolinggo, Surabaya, Malang, Banyuwangi dan sekitarnya, terutama di Jawa Timur, sangat bervariasi dan memiliki harga yang kompetitif. jika anda berminat dengan perkhidmatan Tour dan Travel kami, kami bersedia membantu anda memulakan lawatan anda.

DARI CEMORO LAWANG/SUKAPURA (PROBOLINGGO)

Penanjakan 1 – Kawah Bromo : IDR. 525.000
Penanjakan 1 – Kawah Bromo + Pasir Berbisik dan Savana (Bukit Teletubbies) : IDR. 650.000

DARI WONOKITRI (PASURUAN)

Penanjakan 1 – Kawah Bromo : IDR. 525.000
Penanjakan 1 – Kawah Bromo + Pasir Berbisik dan Savana (Bukit Teletubbies) : IDR. 650.000

NB:
* Kapasiti 1 jeep adalah maksimum 6 orang
* Pendakian yang berbeza 1 dan 2: Lokasi pendakian 1 adalah lebih tinggi, pandangan lebih baik, kemudahan seperti gerai dan tandas lebih lengkap dari pada Penanjakan 2

Jadi untuk maklumat mengenai penyewaan jeep di atas pelancongan Gunung Bromo yang boleh kami berikan kepada anda, jika anda ingin bercuti ke Gunung Bromo kami bersedia untuk membantu anda dalam perjalanan anda semasa lawatan Bromo. Untuk maklumat dan kemudahan harga yang kami sediakan untuk anda semasa lawatan dengan jip sila hubungi kami.

Sewa Jeep Pelancongan Bromo Sunrise Midnight

pakej pelancongan paling popular di Jawa Timur

Pakej Pelancongan Bromo Midnight
Pakej Pelancongan Bromo Milky Way 3 day 2 night
Pakej Pelancongan Bromo Camping Air Terjun Madakaripura 3 day 2 night
Pakej Pelancongan Bromo Kawah Ijen Banyuwangi 3 day 2 night
Pakej Pelancongan Bromo Malang Batu City Tour 3 day 2 night
Pakej Pelancongan Bromo Surabaya Suramadu City Tour 3 day 2 night